Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

                              ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ


Η μουσική και ο χορός είναι για εμένα ότι η θάλασσα για τα ψάρια. Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς μελωδία, όπως τον ήχο των κυμάτων, χωρίς λίκνισμα, όπως τον χορό των κυμάτων.
Χορεύοντας και τραγουδώντας νιώθω ότι πετάω σαν τα άσπρα γλαροπούλια πανω από τα αφρισμένα νερά που μόλις μία βάρκα πέρασε γεμάτη πραμάτεια.
Παίζοντας λύρα νομίζω ότι αφήνομαι στο απέραντο γαλάζιο να με ταξιδεύει σε διάφορα πελάγη.
Βαρκάρης στα όνειρα και τα θέλω μου ο "σκοπός".
Ο σκοπός ο παραδοσιακός ο σύγχρονος, ο σκοπός που γεμίζει τα πνευμόνια σου οξυγόνο, ο σκοπός που σε κάνει να ρίξεις μακροβούτι για να πας από την μία μεριά στην άλλη.
Κάνοντας λοιπόν το μακροβούτι μου, βγαίνω σε έναν κόσμο τόσο διαφορετικό και τόσο ίδιο συνάμα.
Από την μία μεριά ακούω τον Νικόλα τον Ξυλούρη ή Ψαρονίκο όπως των γνώριζαν στον τόπο του τα Ανώγεια να τραγουδάει το "αγρίμια και αγριμάκια μου", τον μεγάλο λυράρη και δάσκαλο Κώστα Μουντάκη με το παρατσόυκλι Κελαϊδής να τραγουδάει τον αποχαιρετισμό, από την άλλη ακούω τους Pink Floyd και το Another brick in the wall. 
 Κλείνοντας όμως τα μάτια βλέπω οτι έχουν όλοι το ίδιο πάθος για επικοινωνια αυτή που μόνο ο χορός και η μουσική μπορούν να σου τα δώσουν.
Νομίζω οτι την μουσική, τον χορό και την θάλασσα δεν μπορουμε να τα ημερεψουμε γιατι είναι σαν τον αφρό που πάς να τον πιάσεις και αυτός φεύγει μέσα από τα χέρια σου δεν έχεις λοιπόν παρά να κάνεις το ταξίδι που σου υπόσχονται και μην φοβάσαι η Ιθάκη είναι κοντά

Δημιουργος: Μαρία Θαρρενή Λουίζου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου